1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Comanda mea
  4. Ce trebuie să faci dacă nu ai primit licența

Ce trebuie să faci dacă nu ai primit licența

Dacă nu ai primit licența achiziționată, urmează acești pași:

  1. Verifică contul și email-ul tău: Conectează-te la contul tău pe platforma SmartLicense și verifică dacă licența este disponibilă acolo. De asemenea, verifică-ți email-ul, inclusiv folderul de SPAM sau mesaje nedorite, pentru a vedea dacă ai primit licența. Asigură-te că adresa de email pe care ai folosit-o este corectă și completă, fără erori de scriere.

  2. Așteaptă după procesarea plății: Dacă pe pagina produsului este menționat că licența va fi livrată în termen de 30-60 minute sau în orele și zilele lucrătoare, te rugăm să aștepți cel puțin 1 oră. În unele cazuri, livrarea licenței poate întârzia puțin.

  3. Contactează suportul: Dacă a trecut mai mult de o oră și încă nu ai primit licența, te rugăm să contactezi echipa noastră de suport. Asigură-te că ne oferi cât mai multe detalii (de exemplu, adresa de email folosită pentru comandă, numărul comenzii și eventualele mesaje primite la finalizarea plății) pentru a putea soluționa rapid problema.

Was this article helpful?

Related Articles

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Garanție

Înlocuim cheile care nu se activează.

Plată sigură

Plata este 100% sigură, nu avem acces la detaliile bancare.

Ajutor

Te ajutăm gratuit dacă întâmpini dificultăți la activarea produsului.

Selectează Windows