Comanda mea

Cum pot descărca factura?

Poți descărca factura comenzii tale urmând acești pași: Conectează-te la contul tău pe platforma SmartLicense. După autentificare, mergi la secțiunea...

Ce înseamnă când cumpăr un bundle cu două sau mai multe produse?

Când cumpăr un bundle care include două sau mai multe produse, înseamnă că primesc două sau mai multe produse din...

Ce trebuie să faci dacă nu ai primit licența

Dacă nu ai primit licența achiziționată, urmează acești pași: Verifică contul și email-ul tău: Conectează-te la contul tău pe platforma...

Când primesc factura dacă sunt persoană juridică?

Factura pentru persoanele juridice este emisă automat după achiziție și va fi disponibilă în Spațiul Privat Virtual (SPV) în termen...

Nu am primit toate licențele. Ce fac?

Nu îți face griji! Suntem deja la curent cu situația. Sistemul nostru ne notifică automat atunci când o comandă nu...

Knowledge Base Categories

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Garanție

Înlocuim cheile care nu se activează.

Plată sigură

Plata este 100% sigură, nu avem acces la detaliile bancare.

Ajutor

Te ajutăm gratuit dacă întâmpini dificultăți la activarea produsului.

Selectează Windows