Intrebari Frecvente

Nu ai primit cheia?

Dacă ai achitat o comandă și aceasta a fost finalizată cu succes, dar nu găsești cheia, este posibil ca email-ul să fi ajuns în folderul SPAM.

1. Verifica in SPAM

De obicei, se întâmplă la Yahoo si Gmail deoarece email-urile cu licențele conțin linkuri către ghidurile în format PDF. Uneori, aceste email-uri sunt considerate SPAM, motiv pentru care încearcă să le găsești acolo.

Intrebari Frecvente -

2. Verifica in cont

Daca ai selectat sa iti faci un cont in momentul plasari comenzi, atunci iti poti gasi cheia in contul tau. Tot ce trebuie sa faci este sa te conectezi. Conectare in cont

Intrebari Frecvente -
Intrebari Frecvente -
Intrebari Frecvente -

3. Trimite un mesaj

Daca totusi te-ai asigurat ca nu ai primit cheia si au trecut 30 minute de la plasarea comenzii, ne poti scrie imediat pe [email protected] sau aici https://smartlicense.ro/contact si verificam. Unele produse precum Bitdefender sau Kaspersky nu se livreaza instant, aceste produse necesita o comanda speciala catre firma partenera (Distribuitor), unde noi vom trimite datele tale (Nume si Email) pentru a genera o cheia special pentru tine. Acest lucru se specifica si in pagina produsului.

Some placeholder content for the second accordion panel. This panel is hidden by default.

And lastly, the placeholder content for the third and final accordion panel. This panel is hidden by default.